S cílem usnadnit uživatelům používání našich webových stránek využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení (viz čl. 10.2. obchodních podmínek). Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

Šperky a kameny.cz
Pomořanská 486/7
Praha 8 - Troja, PSČ 181 00
tel: +420 728 577 556
napište nám

VYBÍRÁME KAMENY

arr3Popisky kamenůPolodrahokamy jsou především pro ženy úžasným doplňkem, ozdobou, podtrhují jejich krásu a dotváří... arr3Drahé kameny a zdravíZde naleznete přehled kamenů pomáhajících v psychické a spirituální oblasti. Polodrahokamy nás mohou... arr3Drahé kameny a nemoci  Zde naleznete přehled  kamenů pomáhajících při zdravotních problémech. Polodrahokamy nás mohou... arr3Jak vybírat drahé kamenyPolodrahokamy nás mohou zdobit, ale také  podporovat, léčit, harmonizovat, tišit naši mysl i emoce,...

» Práva a povinnosti
Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího

 

Prodávající
Objednávka se stává závaznou po jejím zadání do objednávkového systému. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že není schopen zboží dodat v požadovaném množství. V takovém případě je povinen kupujícího o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat na jím uvedenou e-mailovou adresu, popř. kontaktní telefon.

Kupující
Kupující je povinen uvést v objednávkovém formuláři všechny položky označené prodávajícím jako povinné. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, která mu byla sdělena ještě před odesláním závazné objednávky. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou konečné, jsme plátci DPH.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout ihned při převzetí a platbě dobírkové částky přepravci. Zjistí-li kupující, že zboží má porušený obal, či zboží je např: poničené přepravou, rozbité apod. musí reklamaci uplatnit sepsáním reklamačního protokolu neodkladně u přepravce a tím zboží nepřevzít. Pouze tak může být reklamace poničeného zboží přepravou uznána. V případě, že kupující nezkontroluje obsah zásilky přímo při převzetí u přepravce, pozdější reklamace z důvodu poškození při přepravě nebude uznána.

Prodávající expeduje pouze zboží v řádné kvalitě a nikoliv vadné či jakýmkoliv způsobem poškozené. K možnému poškození zboží tudíž může dojít pouze při přepravě a proto je nutné zásilku zkontrolovat přímo při převzetí u přepravce. Povinností kupujícího je taktéž bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných skrytých závadách. Při reklamaci se řídí reklamačním řádem prodávajícího. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží řeší  Obchodní podmínky.