Prodávající
Objednávka se stává závaznou po jejím zadání do objednávkového systému. Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že není schopen zboží dodat v požadovaném množství. V takovém případě je povinen kupujícího o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat na jím uvedenou e-mailovou adresu, popř. kontaktní telefon. Prodávající si vyhrazuje (v souladu s obchodními podmínkami) právo stornovat objednávku v případě, že kupující neprovede bezhotovostní úhradu objednávky tak, aby byla částka za objednané zboží připsána na účet prodávajícího do 7 (sedmi) dnů od provedení objednávky.
Kupující
Kupující je povinen uvést v objednávkovém formuláři všechny položky označené prodávajícím jako povinné. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, která mu byla sdělena ještě před odesláním závazné objednávky. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou konečné.
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout ihned při převzetí a platbě dobírkové částky přepravci. Zjistí-li kupující, že zboží má porušený obal, či zboží je např: poničené přepravou, rozbité apod. musí reklamaci uplatnit sepsáním reklamačního protokolu neodkladně u přepravce a tím zboží nepřevzít. Pouze tak může být reklamace poničeného zboží přepravou uznána. V případě, že kupující nezkontroluje obsah zásilky přímo při převzetí u přepravce, pozdější reklamace z důvodu poškození při přepravě nebude uznána.
Prodávající expeduje pouze zboží v řádné kvalitě a nikoliv vadné či jakýmkoliv způsobem poškozené. K možnému poškození zboží tudíž může dojít pouze při přepravě a proto je nutné zásilku zkontrolovat přímo při převzetí u přepravce. Povinností kupujícího je taktéž bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných skrytých závadách. Při reklamaci se řídí Reklamačním řádem prodávajícího. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží řeší Obchodní podmínky.