S cílem usnadnit uživatelům používání našich webových stránek využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

VYBÍRÁME KAMENY

arr3Popisky kamenůPolodrahokamy jsou především pro ženy úžasným doplňkem, ozdobou, podtrhují jejich krásu a dotváří... arr3Drahé kameny a zdravíZde naleznete přehled kamenů pomáhajících v psychické a spirituální oblasti. Polodrahokamy nás mohou... arr3Drahé kameny a nemoci  Zde naleznete přehled  kamenů pomáhajících při zdravotních problémech. Polodrahokamy nás mohou... arr3Jak vybírat drahé kamenyPolodrahokamy nás mohou zdobit, ale také  podporovat, léčit, harmonizovat, tišit naši mysl i emoce,...

Informace » Zasílání zásilek
ZASÍLÁNÍ ZÁSILEK - INFORMACE:

 

Pro bezproblémové doručení zásilky je nejlépe využít službu doručení kurýrem na adresu, kde jste k zastižení (bydliště, pracoviště).

Dopravce Vás bude před doručením zásilky kurýrem k Vašim rukám kontaktovat. Zásilku můžete sledovat v systému dopravce WE|DO ode dne předání  zásilky odesílatelem kurýrovi. V případě dotazů ohledně dopravy kontaktujte dispečink dopravce WE|DO na čísle 246 092 912 či emailem: info@wedo.cz.

Aktuální seznam Výdejních míst a WE|DO Uloženek naleznete na https://www.wedo.cz/mapa.

Ve Výdejních místech a WE|DO Uloženkách si zásilku můžete vyzvednout osobně, pokud Vám doručení zásilky na uvedenou adresu např. z časových důvodů nevyhovuje. Pokud chcete změnit doručení na Výdejní místo či WE|DO Uloženku, kontaktujte info linku dopravce WE|DO na čísle 246 092 912, nahlašte kód Vaší zásilky (tj. číslo zásilky dopravce), který obdržíte od nás emailem s názvem "expedice zásilky" (jedná se vždy o číslo začínající 33C). 

Dovolíme si Vás informovat, že dopravce zavedl BEZKONTANTNÍ DORUČENÍ, které eliminuje kontakt kurýra a příjemce zásilek. Více informací o této službě naleznete na https://www.intime.cz/themes/intime/img/bez_kontaktni.pdf

Jak to funguje:
- v den doručení příjemce zásilky obdrží email a SMS obsahující informaci o telefonickém kontaktování kurýra;
- po obdržení této zprávy příjemce zásilky kontaktuje kurýra a domluví si s ním místo, kam chce zásilku uložit;
- tuto dohodu si ještě potvrdí s kurýrem zasláním SMS;
- kurýr následně zanechá zásilku na určeném místě a pořídí fotografii jako důkaz o předání.

 

V případě dotazů ohledně změn doručovací adresy či změny doručovacího času kontaktujte info linku dopravce WE|DO na tel. čísle 246 092 912.