Pro bezproblémové doručení zásilky je nejlépe využít službu doručení kurýrem na adresu, kde jste k zastižení (bydliště, pracoviště).
Dopravce Vás bude před doručením zásilky kurýrem k Vašim rukám kontaktovat. Zásilku můžete sledovat v systému dopravce WE|DO ode dne předání zásilky odesílatelem kurýrovi. V případě dotazů ohledně dopravy kontaktujte dispečink dopravce WE|DO na čísle 246 092 912 či emailem: info@wedo.cz.
Aktuální seznam WE|DO BOXŮ, Výdejních míst a WE|DO Uloženek naleznete na https://www.wedo.cz/mapa.
Ve Výdejních místech a WE|DO Uloženkách si zásilku můžete vyzvednout osobně, pokud Vám doručení zásilky na uvedenou adresu např. z časových důvodů nevyhovuje. Pokud chcete změnit doručení na Výdejní místo či WE|DO Uloženku, kontaktujte info linku dopravce WE|DO na čísle 246 092 912, nahlašte kód Vaší zásilky (tj. číslo zásilky dopravce), který obdržíte od nás emailem s názvem "expedice zásilky" (jedná se vždy o číslo začínající 33C).
Dovolíme si Vás informovat, že dopravce zavedl BEZKONTANTNÍ DORUČENÍ, které eliminuje kontakt kurýra a příjemce zásilek. Více informací o této službě naleznete na https://www.intime.cz/themes/intime/img/bez_kontaktni.pdf
Jak to funguje:
- v den doručení příjemce zásilky obdrží email a SMS obsahující informaci o telefonickém kontaktování kurýra;
- po obdržení této zprávy příjemce zásilky kontaktuje kurýra a domluví si s ním místo, kam chce zásilku uložit;
- tuto dohodu si ještě potvrdí s kurýrem zasláním SMS;
- kurýr následně zanechá zásilku na určeném místě a pořídí fotografii jako důkaz o předání.
V případě dotazů ohledně změn doručovací adresy či změny doručovacího času kontaktujte info linku dopravce WE|DO na tel. čísle 246 092 912.